2013. április 2., kedd

Webes eszközök - összegzés



Végére ért a PROMPT Oktatóközpont által szervezett tanfolyam, amelyen webes eszközök használatát tanultuk meg. illetve ezek felhasználási módjait.
Sok-sok köszönet Robinak, hogy a feltett kérdéseinkre, problémáinkra gyorsan reagált,  segített, ha elakadtunk, jó ötleteket adott. :)

Biztos, hogy a tanfolyamon tanultakat hasznosítani fogom a munkám során, hiszen pl. a hírgyűjtőkről hallottam, de igazából nem használtam. Ugyanígy voltam a GoogleReader-rel is. Tudtam hogy van, de most kezdtem el használni. Rendkívül hasznos alkalmazásnak tartom, hiszen nagyon sok időt spórolunk meg azzal, hogy hozzánk érkeznek a hírek. 
Nagyon szívesen készítettem a Netvibes-ban nyilvános és privát oldalt is. Ezt szerintem kiválóan tudom használni a gyerekeknél, amikor a weboldalkészítést tanuljuk.

Azért is kedvelem az ilyen tanfolyamokat, mert bár személyesen nem találkozom a tutorral, a tanulótársakkal, mégis úgy érzem, hogy az interneten keresztül ismerjük egymást. Olyan kollégákkal ismerkedem meg, akik hozzám  hasonlóan gondolkodnak. Egymás blogbejegyzéseiből, fórumbejegyzéseiből is sokat tanulhattunk.

Remélem, még tanfolyamokon vagy személyesen találkozunk:)
Mindenkinek sok sikert kívánok a munkájában!

"Tanulás az, ha rájövünk arra, amit már tudunk.
Cselekvés az, ha megmutatjuk, hogy tudjuk.
Tanítás az, ha másokat emlékeztetünk arra, hogy ők is éppolyan jól tudják.
Mindannyian tanulunk, cselekszünk és tanítunk".
(Richard Bach)


8 megjegyzés:

  1. Kedves Rita!
    Találó idézet kurzusunkra vonatkozóan. Írója helyettünk fogalmazta meg....

    VálaszTörlés
  2. Tessen kedves beírni a naptárba május 25-t! Ideje van a személyes találkozónak! S mi lehet jobb alkalom, mint a digitális pedagógus konferencia!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Hajni!
    Igen, már jó lenne találkozni :) Most már beírtam, így nem felejtem el :)

    VálaszTörlés
  4. Hát igazán nincs mit :)
    A németes tananyagod publikálásával még adós vagyok, de nem felejtettem ám el...

    VálaszTörlés
  5. Nos, mindenképpen kellene egy kis tárhely az anyagnak. Sajnos a Google Drive nem jó, mert a html állományokat nem tudja rendesen megjeleníteni. A staticloud valószínűleg végérvényesen befuccsolt, tehát az ingyenes és gyors megoldások közül szerintem maradt a Dropbox. Hazsnálod már? Ha nem itt egy meghívó: http://db.tt/ZdMRIjM

    Ha regisztrálsz használhatod a webes felületet, vagy egy telepített verziót - lesz egy Pulic folder abba kellene csinálni egy mappát és mindent feltölteni bele, ami a tananyagod mappájában volt (gif, html, js, css, minden) - ha ez megvan az index.html-re jobb egérrel kattints és válaszd a "Copy public link" lehetőséget - a kapott linken elérhető lesz az anyagod!
    Ez most lehet, hogy így egy kicsit tömény, ha valami kérdés lenne írj egy mailt! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm, nem volt tömény, teljesen érthető volt minden :) Nem használtam eddig, ezért köszönöm a meghívót is :)Le is töltöttem a gépemre, de egy kis problámám akadt a megosztásnál, de ezt majd email-ben írom meg.
    Még egyszer köszönöm a segítséget.:)

    VálaszTörlés