2010. november 4., csütörtök

E-learning

Egy héttel ezelőtt belevágtam egy tanfolyamba, amelynek témája az e-learning. Informatikusként mindig szívesen fedezek fel egy-egy új szoftvert, így a keretrendszer felfedezése is nagy örömet okozott. Szívesen időzöm a fórumon  is, ahol a  tutoraim és a társaim hozzászólásait olvasva sok érdekességet megtudtam olyan dolgokról, amikről ugyan hallottam, de csak elméleti szinten. A gyakorlati leírásokat olvasva egyre inkább érdeklődöm én is a konnektivizmus, illetve a Kagan-féle csoportmunka iránt is.

Nagyon tetszik, ahogy a játékok segítik a fogalomtárban fellelhető kifejezések rögzítését. Mivel most én is tanuló vagyok, ezért most érzem át igazán, mennyit segít, ha a fogalmakat, szavakat, "játszva tanuljuk meg". 
 
 
"Én sosem tanítom a diákjaimat, csak próbálom megteremteni a feltételeket, amelyekben tanulhatnak."


 Albert Einstein

 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon találó az idézet!
    Bár egyre több megvalósulhatna...

    VálaszTörlés
  2. És így fogjuk őket a legtöbbre tanítani!
    Köszönöm az idézetet...

    VálaszTörlés