2012. október 2., kedd

Interaktív feladatok

Minden évben szívesen veszek részt olyan tanfolyamokon, ahol megismerhetem azt, hogyan is tehetem diákjaim számára érdekesebbé, élvezetesebbé a tanórákat. A tanfolyamok után is örömmel keresgetek olyan oldalakat, ahol magam is létrehozhatok különböző típusú feladatokat. Most teljesen véletlenül akadtam rá az Educaplay oldalra. Különösen az tetszett meg benne, hogy egy helyen készíthetek egy rövid regisztráció után különböző feladatokat.
  1. interaktív térkép
  2. keresztrejtvény
  3. párbeszéd
  4. hiányos szöveg kitöltése
  5. diktálás
  6. párosítás
  7. kvíz
  8. szókeresés
Ezeken kívül egyéb lehetőségeink is vannak interaktív feladatok készítésére, amelyeknél a nyelvet is beállíthatjuk, valamint megadhatunk időkorlátot is. A feladatokat interaktív táblán, egyéni, illetve csoportmunkában is kiválóan használhatjuk.
Az elkészített munkák megoszthatók a Facebook-on, vagy blogba is könnyen beilleszthetők.

Ezt a szókereső feladatot néhány perc alatt sikerült  elkészítenem.

6 megjegyzés:

  1. Tényleg jónak tűnik. De csak én vagyok ügyetlen, vagy valóban nem kezeli az ékezetes betűket?

    VálaszTörlés
  2. Kedves Hajni!
    Szerintem az ékezetes betűket nem kezeli. Igaz, én német szavakkal próbáltam ki:)

    VálaszTörlés
  3. A keresztrejtvényben viszont a képes alkalmazás működik. A definícióknál jó az ékezetes, csak a rácsban nem. Itt: http://www.protopage.com/ehevesy2011#Proba/Rejtv%C3%A9nypr%C3%B3ba
    Még próbálkozok vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hajni!

      Ki is próbáltam, nagyon klassz lett a keresztrejtvény. Biztosan nagyon tetszik a gyerekeknek:)
      Én is folyamatosan ismerkedem a lehetőségekkel:)

      Törlés
  4. Kedves Ritus!
    Én is köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Irmus!

    A gyerekeknek nagyon tetszett az informatikához kapcsolódó szókeresés.:) Kicsit izgultak, hogy mi lesz, ha letelik a beállított idő:)

    VálaszTörlés