2013. március 17., vasárnap

Netvibes és Panda


Az előző bejegyzésemben a Netvibes és a Panda alkalmazásokat hasonlítottam össze, de képet nem mutattam, amit most szeretnék  pótolni. A bejelentkezéshez regisztráció szükséges, ami ingyenes. Már a bejelentkező oldalon elolvashatjuk az alkalmazás  legfontosabb jellemzőit és véleményeket is látunk.

A Panda-ban kevesebb lehetőség van, mint a Netvibes-ban, de szerintem kezdésnek, kiindulásnak kiváló. Ekkor az alapokkal még a kezdők is megismerkedhetnek, utána a Netvibes-ban pedig az ismereteiket tovább bővíthetik. Én eddig inkább linkeket tettem fel, de most kipróbáltam a többi lehetőséget is: híreket, időjárást, sőt vicceket, idézeteket is megnéztem. 
A Panda-ban beállíthatjuk, hogy az oldalt csak mi lássuk, vagy az interneten, illetve a csoportunkban bárki láthassa. Én személyes oldalt állítottam össze, így ezt a képet tudom mellékelni.

A Panda-ban mások hirdetései is találhatók, de ha vállalkozásunk, cégünk van, akkor mi is lehetünk hirdetők.

Úgy gondolom, hogy az internet lehetőséget ad arra, hogy mindenki a neki legjobban tetsző és az igényeit leginkább kielégítő hírgyűjtőt használja.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése